

24.1.2019 HUONE Kamppi, Helsinki
WORKSHOP
TYÖNANTAJAMIELIKUVA
Tom Laine
MITÄ /
Asiakkaidemme toiveesta uusi työnantajamielikuvaan keskittyvä workshop!
Työnantajamielikuvan merkitys rekrytoinnin ja laajemminkin yrityskuvan tukena on alkanut kiinnostaa monia, ja siitä on tullut kovimmin osaajista kilpaileville organisaatioille - niin yksityisille kuin julkisillekin toimijoille - voimavara, josta ammentaa parhaiden osaajien tavoittelussa. Jotkut organisaatiot ovat tehneet sitä pitkään ja tekevät siitä lähes taidetta, kun suurin osa organisaatioista vielä miettii miten lähteä liikkeelle.
Työnantajamielikuva-workshop on koko päivän koulutuskokonaisuus, jossa aamupäivän aikana keskitymme käymään läpi työnantajamielikuvan teoriaa ja parhaita käytänteitä eri kanavissa käytännön esimerkein siivitettynä. Iltapäivän aikana työstetään erilaisia konkreettisia toimenpiteitä työnantajamielikuvan luonnin, jalkauttamisen ja mittaamisen tarpeisiin.
KENELLE?
Koulutus on suunnattu HR- ja rekrytointitehtävien parissa toimiville henkilöille sekä myös markkinoinnin, viestinnän ja brändäyksen ammattilaisille, jotka rakentavat organisaatiossaan työnantajamielikuvaa. Tittelisi voi olla esimerkiksi:
-
HR Director, -Manager,
-
Henkilöstöjohtaja, -päällikkö
-
HR Business Partner
-
HR-asiantuntija
-
HR-konsultti
-
HR Specialist
-
Rekrytointipäällikkö, -asiantuntija
-
Rekrytoija
-
Talent Acquisition & Employer Branding
-
Markkinointijohtaja, -päällikkö
-
Markkinoinnin asiantuntija
-
Communications Manager / Viestintäpäällikkö
-
Social Media-, Digital Marketing-, Branding Manager / Specialist
OHJELMA /
Torstai 24.1.2019
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00
MITÄ TYÖNANTAJAMIELIKUVA OIKEASTI ON JA EDUSTAA?
TYÖNANTAJAMIELIKUVAN PARHAAT KÄYTÄNTEET
TYÖNANTAJAMIELIKUVAN RAKENTUMINEN
TYÖNTEKIJÄLÄHETTILYYDEN MERKITYS
10.20 Kahvitauko
10.40 ESIMERKKEJÄ TYÖNANTAJAMIELIKUVAN RAKENTAMISESTA PALVELUISSA
-
Facebook
-
Twitter
-
Instagram
-
Pinterest
-
YouTube
-
Linkedin
-
Muut kanavat
TYÖNANTAJAMIELIKUVAN MITTAAMINEN — MITÄ JA MITEN MITATAAN?
12.00 Lounas
13.00 WORKSHOP - Konkreettisia toimenpiteitä työnantajamielikuvan luontiin, jalkauttamiseen ja mittaamiseen ohjatusti:
TYÖNANTAJAN ARVOLUPAUS (Employer Value Proposition, EVP)
-
Onko Employer Value Proposition kuollut?
-
Miten rakannetaan oikea ja uskottava EVP?
MÄÄRITELLÄÄN OIKEAT KANAVAT JA SISÄLLÖT TYÖNANTAJAMIELIKUVAN LUONTIIN
14.20 Kahvitauko
14.40 WORKSHOP (jatkuu)
LAADITAAN SUUNNITELMA TYÖNANTAJAMIELIKUVAN JALKAUTTAMISEEN TYÖNTEKIJÄLÄHETTILYYTTÄ HYÖDYNTÄMÄLLÄ
MÄÄRITELLÄÄN MITTARIT TYÖNANTAJAMIELIKUVAN MITTAAAMISEEN
16.00-16.30 Päivä päättyy, kysymyksiä & sparrausta
KOULUTTAJA /

Tom Laine (kuva: Maria Miklas)
Tom Laine on Suomen johtava some-rekrytoinnin, työnantajamielikuvan luonnin ja Linkedinin asiantuntija, joka on toiminut pitkään kansainvälisessä myynnissä, markkinoinnissa ja rekrytoinnissa. Tom on toiminut Oracle Pohjoismaisena kanavamarkkinointipäällikkönä Tanskassa, sekä perustanut Suomen ensimmäisen sosiaalisen median toimintatapoihin erikoistuneen rekrytointialan yrityksen, ja on toiminut sosiaalisen median parissa vuodesta 1999, jolloin hän perusti ensimmäisen yhteisöjen hyödyntämiseen keskittyneen startup-yrityksensä.
Tänä päivänä hän kouluttaa organisaatioita sosiaalisen median aiheisiin Suomen lisäksi aktiivisesti mm. Euroopassa ja Lähi-Idässä.
"Kerrankin kouluttaja, jolla on oikeasti käytännön tietoa ja kokemusta aiheesta"
"Tom Laine on aivan huippu kouluttaja. Ei puhu jargonia vaan osaa kertoa asian niin, että sen ymmärtää"
"Rento, sujuva, energinen ja innostunut kouluttaja. Lisäksi Tom on aidosti läsnä ja valmis vastaamaan kysymyksiin"
HINTA /
Etuhinta 475 € + alv. 31.12.2018 asti
Normaalihinta 675 € + alv.
Hinta sisältää kahvit, lounaan ja sähköiset esitysmateriaalit.
Kysy ryhmätarjousta kahdelle tai useammalle henkilölle:
aleksi.helander(at)koulutusakatemia.fi
+358 40 2516598