11.10.2017

Tapahtumahotelli Huone, Helsinki

Social Selling

MILLOIN / 

11.10.2017

MISSÄ / 

TAPAHTUMAHOTELLI HUONE

MITÄ / 

Eikö asiakas enää vastaa puhelimeen tai suorapostikampanja tuota liidejä kuten ennen? 


Asiakkaasi ovat todennäköisesti siirtyneet yhä itsenäisemmin verkkoon tutkimaan tarpeitaan ja vaihtavat viestejä vaikuttajien kanssa sosiaalisissa kanavissa jättäen kylmät kontaktointiyritykset helposti huomiotta. Tämä on hyvinkin tyypillistä tänään, sillä useiden tutkimusten mukaan jopa yli 80 % ostoprosessista alkaa verkosta, asiakkaat tiettävät tarkalleen mitä haluavat ja suorittavat ostoprosessista suurimman osan ilman myyjän osallistamista. 


Onneksi sosiaaliset kanavat tarjoavat moderneille myyjille myös valtavasti vaikutusmahdollisuuksia ja tehokkaasti tämän päivän toimintaympäristöissä toimivat talentit tekevät enemmän tulosta kuin koskaan aiemmin. 

 

Se, mikä monelle näyttäytyy uhkana, on itseasiassa modernille myyjälle vain mahtava mahdollisuus. Saatat olla jo suhteellisen sinut sosiaalisen median kanssa, mutta mietit: miten saada erilaisista sosiaalista kanavista enemmän myynnillisiä mahdollisuuksia? Tähän kysymykseen ratkaisun tarjoaa Social Selling.

KOULUTTAJA / 

Sani Leino
 
Sani toimii teknologiayhtiö ThingLinkin Euroopan myyntijohtajana, minkä ohella hän kouluttaa ja valmentaa yrityksiä ja yksilöitä social sellingin ja tunneälykkään myyntityön tiimoilta.
 
Sani listattiin vastikään maailman sadan vaikutusvaltaisimman social selling - vaikuttajan joukkoon, jonka lisäksi hän on ollut luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin koulutusohjelmaa kansainvälisesti arvostetulle Digital Marketing Institutelle (Professional Diploma in Digital Selling). 
 
 
 

OHJELMA / 

Keskiviikko 11.10.2017

08.30   Ilmoittautuminen ja aamiainen
 

09.00   VERKOSTOITUMINEN
 

  • Startataan päivä esittelyillä ja kokemuksilla

09.20  PÄIVÄN AGENDA JA TAVOITTEET
 

09.30  SOCIAL SELLING  TAUSTA JA TAVOITTEET

  • Mistä Social Selling juontaa juurensa, ja mitä sillä tavoitellaan?

  • Miksi Social Selling vastaa muuttuneeseen ostokäyttäytymiseen?

 

10.30   TAVOITETAUKO - TAVOITTEIDEN ASETANTA — YHTEISESTI

10.45   SOCIAL SELLING JA MODERNI MYYJÄ

  • Miten mukautat myyntiprosessisi vastaamaan muuttunutta ostokäyttäytymistä?

  • Miten siirryt saalistajasta luotetuksi asiantuntijaksi?

  • Case-esimerkkejä onnistuneista toteutuksista

11.30   Lounas
 
 

12.30   VAIKUTTAVA VIESTINTÄ JA VERKOSTON VOIMA

  • Millaisista elementeistä ja toimintatavoista rakentuu vaikuttava viestintä verkossa?

  • Miten löydät liidejä ja rakennat itsellesi vaikuttavan verkoston?

  • Miten päästä nopeasti vauhtiin ja saada tehokkasti tuloksia (Quick Wins & Sales Hacks)?

 

14.00   Kahvitauko
 

14.15   SOSIAALISEN MYYNNIN TEHOKKAAT TYÖKALUT

 

  • Miten hyödynnät tehokkaasti työkaluja osana omaa myynnin toimintaasi?

  • LinkedIn, Twitter, Sidekick, Socedo, sekä muut sosiaalisen myynnin salaiset aseet

  • Sosiaalisen median automatisoitu liidientuotanto sisällöillä

 

15.45   LOPPUYHTEENVETO, Q&A
 

16.00   Koulutuspäivä päättyy - käytäntöönvienti alkaa

 

HINTA / 

Hinta 590 € + alv.  

Kysy ryhmätarjousta: myynti(at)koulutusakatemia.fi

Ilmoittaudu koulutukseen tästä

PAIKKA / 

Tapahtumahotelli Huone

Länsisatamankatu 16, 00180 Helsinki

Saapumisohjeet

 
 
 

© 2017 Koulutusakatemia Helsinki Oy

Tilaa uutiskirjeemme

Koulutusakatemia Helsinki Oy

Mariankatu 26 E

00170 Helsinki

info@koulutusakatemia.fi

+358 (0)20 5302040