20.11.2018 Crowne Plaza, Helsinki
SISÄLTÖSTRATEGIA
FACEBOOK & INSTAGRAM
MINNA VALTARI
MITÄ /
Tehokas päivä, joka koostuu sisältöstrategian peruspilareista sekä Facebook- ja Instagram-markkinoinnista. Liiketoimintastrategiasta johdettu sisältöstrategia sekä kohderyhmien tehokas tavoittaminen sisällöillä ovat onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilareita.
Koulutuksen aikana käydään läpi sisältöstrategian rakentamisen perusteita ja mm. sitä, millaisia tavoitteita tuotetuille sisällöille voidaan asettaa. Tärkeitä kysymyksiä ovat mm.
-
Miten sisältö edistää liiketoimintaamme ja mitä haluamme saavuttaa sisällöillämme?
Koulutuksessa korostetaan kohderyhmätuntemuksen tärkeyttä ja pyritään vastaamaan kysymyksiin:
-
Kuka kuluttaa sisältöämme ja kenen sitä tulisi kuluttaa?
-
Mitä lisäarvoa tuottamamme sisältö tuo vastaanottajalle?
Facebookilla on suuri rooli yritysten markkinointiviestinnässä. Facebook tarjoaa mahdollisuuden kustannustehokkaaseen viestintään ja markkinointiin, mutta toisaalta myös tehokkaaseen asiakaspalveluun. Facebookissa yrityksen kannattaa tarjota sidosryhmilleen ja asiakkailleen tietoa, osaamista ja keskustelunaiheita. Instagram taas on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median kanavista. Kun sisällön määrä sosiaalisessa mediassa lisääntyy jatkuvasti, kuvallisen viestinnän tarve kasvaa. Kuvien avulla monipuolistat yrityksesi mielikuvaa, kehität työnantajakuvaa tai lanseeraat uusia tuotteita – ja mikäs sen parempi kanava kuvalliseen viestintään kuin Instagram!
Koulutus antaa eväät luoda omalle organisaatiolle sisällöntuotantotyötä helpottavia sisältökonsepteja, oli kyseessä sitten artikkelit, blogikirjoitukset, videot tai sosiaalisen median julkaisut. Koulutuksen aikana käydään läpi myös toimivia tekniikoita sisältöideoiden keräämiseen omasta organisaatiosta ja saadaan konkreettisia oppeja toimivaksi todetun sisältösuunnitelman rakentamiseen. Sisällön tehokas jakelu kohderyhmille on yhtä tärkeää kuin vaikuttavat sisällöt.
Päivän aikana havainnollistetaan konkreettisesti, miksi kanavasuunnitelma kannattaa ja miten sellainen voidaan luoda omalle organisaatiolle. Tässä koulutuksessa painotetaan erityisesti Facebookia ja Instagramia omien kohderyhmien tavoittamisen kanavina.
MIKSI OSALLISTUA?
1. Saat yhden tehopäivän aikana kattavan katsauksen sisältömarkkinointiin ja Facebookin ja Instagramin hyödyntämiseen
2. Saat näkemystä sisältötyön kehitykseen Suomen kysytyimpiin kuuluvalta sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen median kehitykseen erikoistuneelta asiantuntijalta
TUTUSTU KOULUTUKSEN
OHJELMAAN TÄSTÄ
ILMOITTAUDU MUKAAN
TÄSTÄ
OHJELMA /
Tiistai 20.11.2018
Pidämme kahvitauot sopivissa väleissä
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00-12.00 SISÄLTÖSTRATEGIA
-
Sisältöstrategian ja onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilarit
-
Sisällöille asetettavat tavoitteet
-
Kohderyhmätuntemus
-
Sisällöntuotantoa helpottavat sisältökonseptit
-
Kanavasuunnitelma
12.00 LOUNAS
13.00-16.00 FACEBOOK- JA INSTAGRAM-MARKKINOINTI
-
Kanavien nykytilanne ja roolitus, Facebook ja Instagram
-
Tehokas maksuton markkinointi Facebookissa ja Instagramissa - tärkeimmät sisältömuodot ja kampanjointimahdollisuudet
-
Tehokas maksullinen mainonta Facebookissa ja Instagramissa - näillä vinkeillä onnistut
16.00-16.30 Koulutus päättyy, varattu lisäaika kysymyksille
KOULUTTAJA /

Minna Valtari
Minna on Someco Oy:n perustaja ja hallituksen puheenjohtaja. Minna on erikoistunut strategiseen sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen median kehitykseen.
"Minna puhuu ymmärrettävästi ja käytännönläheisesti abstrakteista asioista"
"Innostava puhuja"
HINTA /
Etuhinta 475 € + alv. 22.10.2018 asti
Normaalihinta 675 € + alv.
Hinta sisältää kahvit, lounaan ja sähköiset esitysmateriaalit.
Kysy ryhmätarjousta kahdelle tai useammalle henkilölle:
aleksi.helander@koulutusakatemia.fi
+358 40 2516598